DhÃrigh Seimineár 2014-2015 aire ar réasúnaÃocht ailgéabrach go mór mór. Tugadh am do mhúinteoirà chun plé a dhéanamh ar réiteach fadhbanna agus ar conas idirnaisc a dhéanamh i dteagasc na matamaitice. Le teacht ar chuntas nÃos mionsonraithe ar an seimineár, féach an fÃseán thÃos.
Tá cuid de na hacmhainnà a úsáideadh nó a ndearnadh tagairt dóibh ar fáil anseo. Cuirfear an chuid eile de na hacmhainnà ar lÃne tar éis an tseimineáir.
Leabhrán acmhainnà múinteoirÃ![]()
Ciorcal a tharraingt go saorlámhach![]()
Buneolas ar an triail inniúlachta ar réasúnaÃocht ailgéabrach do scoláirà ![]()
Triail inniúlachta ar réasúnaÃocht ailgéabrach do scoláirà ![]()
Réitigh don triail inniúlachta ar réasúnaÃocht ailgéabrach. ![]()
Sa bhliain 2007, rinne Fondúireacht Nuffield foireann as Ollscoil Oxford a choimisiúnú chun athbhreithniú a dhéanamh ar an saothar taighde atá ar fáil ar conas a fhoglaimÃonn leanaà an mhatamaitic. Tá cur sÃos sa pháipear seo ar RéasúnaÃocht Ailgéabrach. ![]()
Is rialtóir geata à an réasúnaÃocht ailgéabrach do scoláirà agus iad ag iarraidh dul chun cinn a dhéanamh sa mhatamaitic agus san eolaÃocht (Greenes et al., 2001). Má dhéantar an bhunobair go luath, tugtar breis deiseanna nÃos déanaà do na scoláirà uile i ndéanamh a roghanna matamaiticiúla agus gairme, agus is féidir go mbeadh tacaÃocht ann dóibh agus iad ag dul ar aghaidh chuig ailgéabar foirmiúil ag an dara leibhéal, rud atá deacair le déanamh d’fhormhór na scoláirà mar atá léirithe ag an taighde (e.g. Kieran, 1992). Pléitear sa pháipéar seo na fadhbanna atá ann do scoláirà nuair a bhÃtear ag iarraidh a réasúnaÃocht ailgéabrach a fhorbairt. ![]()
Doiciméad ón bpobal matamaitice ar lÃne ar chóngair dhÃobhálacha a ghlactar i dteagasc na matamaitice. ![]()
Teimpléad ar réiteach fadhbanna. ![]()
Tarsianna (mÃreanna mearaÃ) ar an teanga a bhaineann leis an gciorcal. Teastóidh bogábhar Formulator Tarsia uait chun breathnú ar na comhaid seo. Tig leat an bogábhar a Ãoslódái sao r in aisce anseo. ![]()
Cliceáil anseo le do thoil, chun an measúnú ar Sheimineár 2014-2015 a chomhlánú. to complete the evaluation for Seminar 2014-2015.